Poctivá práce nese ovoce, potvrdil pololetní průzkum klientské spokojenosti

V Bibby se snažíme dělat pro spokojenost klientů maximum. Ať už se jedná o kvalitu zákaznického servisu, rychlost proplácení faktur či podmínky našeho financování. Abychom mohli ověřit, že jsme na správné cestě, provádíme pravidelné dotazování napříč našimi klienty, nově dokonce na pololetní bázi.

V rámci šetření za prvních šest měsíců letošního roku jsme se dotazovali 550 klientů napříč všemi regiony, kde působíme. Máme tak poměrně reprezentativní vzorek pro to, abychom mohli lépe identifikovat nejen naše silné stránky, ale i zjistit, v jakých oblastech máme největší rezervy.

Z globálního pohledu můžeme říct, že více než 9 z 10 firem je s našimi službami spokojeno, přičemž vyloženě nespokojena jsou pouhá 4 % zákazníků. V rámci České republiky jsou výsledky oproti statistikám za celou skupinu Bibby Financial Services ještě lepší, když za spokojené se považují naprosto všichni dotazovaní klienti. Těší nás, že 100% míry spokojenosti jsme dosáhli rovněž i na Slovensku.

CZ&SK Satisfaction H1 2022

Vnímání kvality služeb ze strany klientů sledujeme současně i pomocí ukazatele Net Promoter Score (NPS), který vychází z míry ochoty doporučit daný produkt, může nabývat hodnot od -100 do 100. Máme radost z toho, že v ČR a SK jsme dosáhli v tomto ohledu s 71 a 75 body nejlepších hodnot v rámci všech sledovaných zemí. To lze přičítat nejen vysoké úrovni poskytovaných služeb, ale i kvalitní komunikaci a empatii zaměstnanců české a slovenské pobočky. NPS v bankovním sektoru se pro porovnání pohybuje průměrně na úrovni 29 bodů.

CZ&SK NPS H1 2022

Zákazníci na Bibby nejvíce oceňují hladký průběh spolupráce a rychlost plateb. Na druhou stranu prostor pro zlepšení bezesporu existuje, a to zejména v rámci naší online platformy. Právě proto připravujeme nový klientský portál, který přinese moderní prostředí a jednodušší nahrávání faktur. Někteří zákazníci rovněž uvedli, že by ocenili více osobního kontaktu, na čemž v rámci budování vztahů chceme rovněž pracovat.

Navzdory příznivým výsledkům průzkumu rozhodně neusínáme na vavřínech. Příští měsíce přinesou bezesporu celou řadu výzev, se kterými se všichni budeme muset vypořádat. Chceme tak ujistit, že pokračujeme v současné trajektorii a uděláme vše pro to, abychom byli dlouhodobým partnerem pro růst vašeho podnikání.

18 října 2022


Zavolejte nám

Zavolejte nám ještě dnes 800 111 008

nebo