faktury po splatnosti

Jak vám dobrý zákaznický servis pomůže s úhradou faktur?

Spokojení zákazníci jsou základem úspěchu každé firmy. Skvělý zákaznický servis je jedním z mnoha faktorů, které nepřímo ovlivňují finanční zdraví vaší firmy. 
 
Přestaňte vést cenovou válku s konkurencí a raději se zaměřte na neustálé posilování vztahů se svými zákazníky. Dobré obchodní vztahy totiž mohou pomoci předejít úhradám faktur po jejich splatnosti.

Protože dobré účty dělají dobré přátele i vaše cashflow. Udržování přátelských vztahů s vašimi zákazníky (tedy kvalitní zákaznický servis) je klíčovým faktorem, kterým omezujete svůj růstový a ziskový potenciál. 
 

Výhody dobrého zákaznického servisu

Klíčovým aspektem pro dosahování dobrého zákaznického servisu je finanční stránka vašeho podnikání. Aplikace správných kroků, které povedou ke spokojenému zákazníkovi má hned několik výhod:

  • vyšší životnost zákazníka

  • větší vlastní kapitál značky

  • snížené náklady na služby

  • vyšší zákaznická loajalita

  • zavázání zákazníků na další období

  • včasné proplácení faktur
  • vyšší životnost zákazníka
  • větší vlastní kapitál značky
  • snížené náklady na služby

Faktury po splatnosti

Jak si své zákazníky předcházet?

Stačí se řídit jednoduchými, ale přesto velice efektivními pravidly, a váš zákaznický servis bude nepřekonatelný:

  • poznejte, co vaši zákazníci chtějí

  • definujte jejich očekávání a nabídněte jim řešení

  • přijměte následnou zpětnou vazbu

  • zákaznický servis zajistěte napříč vaším celým podnikáním

  • vyzdvihněte výhody obchodování s vámi

  • neustále hledejte způsoby, jak zlepšit úroveň poskytovaných služeb zákazníkům

Potřebujete pomoci se správou pohledávek? Chcete mít faktury uhrazené do 24 hodin? Kontaktujte nás.

Zavolejte nám

Zavolejte nám ještě dnes 800 111 008

nebo